Odločitev za uporabo sistema eGlasnik je odločitev za izključno zakonit e-poštni marketing.
Zakonito zbiranje in obdelovanje osebnih podatkov (1) na eni strani ter ustrezna ureditev sistema za e-poštni marketing (2) na drugi strani so tu ključnega pomena.
(1) V Sloveniji in Evropski uniji od dne 25.5.2018 področje varstva osebnih podatkov celovito ureja Splošna uredba o varstvu podatkov - GDPR (hiter pregled, še več informacij). Poleg tega v Sloveniji to področje ureja več zakonov, alternativno študiranju zakonov priporočamo tudi branje strnjenih razlag SI-CERT (Zakonodaja in spam) in IP-RS (trženje z e-pošto, uporaba naslovov). Svetujemo tudi upoštevanje Kodeksa obnašanja pri zbiranju osebnih podatkov ter Smernice za oblikovanje izjave o varstvu osebnih podatkov, ki ju je prav tako pripravil Informacijski pooblaščenec.
Vaša vprašanja seveda lahko naslovite tudi našim svetovalcem, ki vas bodo po potrebi povezali tudi s strokovnjaki naših partnerjev za pravna vprašanja JK Group.
(2) Zakonit sistem za e-poštni marketing mora zagotavljati:
Ker sistem eGlasnik za vse to poskrbi samodejno, ste lahko brez skrbi.
Želim brezplačno preizkusiti sistem eGlasnik.
Vendar s spoštovanjem zakonodaje boste poskrbeli šele za »higienski minimum«.
Vaš prvi cilj za dolgoročno učinkovit e-poštni marketing mora biti, da vas prejemniki sprejmejo kot zaupanja vreden vir informacij...
Splošna uredba o varstvu podatkov (GDPR)
IP-RS (trženje z e-pošto, uporaba naslovov)
»Dejstvo, da uporabniške predloge za izboljšavo aplikacije jemljejo resno in jih bodo tudi v kratkem uresničili (namesto da bi rekli, da pri njih ta ali ona fukcija pač ni na voljo), je njihova velikanska prednost. Prijetno je imeti občutek, da na stotine uporabnikov eGlasnika s svojimi željami in predlogi stalno nadgrajuje storitev – zase in hkrati za vse ostale uporabnike.«
Wojtek Grudzinski,
vodja marketinga, Rokus Klett d.o.o.