O sistemu

Ne glede na to, ali se z email marketingom srečujete prvič, ali se poslovanja »pred tem« niti ne spominjate več, obstajajo primernejše in manj primerne rešitve za vaša prizadevanja na tem področju.

Zakaj utegne biti sistem eGlasnik tudi vaša logična izbira?

Izjemno hitra in enostavna priprava kampanj

eGlasnikovi uporabniki za pripravo kampanj pogosto ne porabijo več kot 15 min! Le odprete vašo že pripravljeno predlogo, med vnaprej pripravljenimi odseki izberete najustreznejše za tokratno vsebino, ter jih z miško povlečete na prava mesta. Nato le še vnesete besedila in slike, ki se samodejno prilagodijo vsebini.

Izjemno hitra in enostavna priprava kampanj

Kljub svobodnemu prilagajanju so sporočila vselej zagotovljeno tehnično in vizualno dovršena, v vaši lastni grafični podobi, kar vnaprej (enkrat za vselej) pripravimo tako, da vam za to sploh ni potrebno skrbeti.

Napredna analitika: kakovostne povratne informacije so nepogrešljive za učinkovit e-marketing

Napredna analitika

Izmerite učinke vaših kampanj, izboljšujte rezultate, optimizirajte. Napredno merjenje aktivnosti in obnašanja prejemnikov vaših sporočil ter psihometrične metrike povedo občutno več. Takšni rezultati pa so tudi lažje razumljivi in razložljivi. Katere kampanje so bile najbolj interesantne za vaše prejemnike? Kateri produkti so ustvarili največji odziv? Kateri prejemniki so bili najbolj zainteresirani za predstavljeni produkt?

Enostavno upravljanje z največjimi listami prejemnikov in zmogljiva inteligentna dostava sporočil

Sistem samodejno prilagodi dostavo dostavnim politikam posamičnih naslovnih strežnikov ter tako poskrbi za optimalen ti. “tehnični ugled pošiljatelja”. Tako dostavljena sporočila so manj pogosto označena kot “SPAM”.

Napredna polja

Po drugi strani pa lahko kljub velikemu številu prejemnikov le z enim klikom v predlogi vsakega izmed njih nagovorite osebno (personalizacija). Sistem pa samodejno poskrbi tudi za možnost odjave prejemnikov, če bi to želeli.

Vrhunska uporabniška podpora, evropska varnost in kakovost

“Tako predanega in samoiniciativnega podpornika še nikoli nisem imela nikjer.”
Eva Jelnikar, direktorica, Axis Mundi d.o.o.

Na nas se lahko zanesete vselej, tako kadar potrebujete novo predlogo, ali nasvet pri oblikovanju nadaljnje strategije, kot tudi zgolj za rešitev čisto majhnega problema.

Osebni podatki vaših prejemnikov so obdelovani v skladu z veljavno zakonodajo ter hranjeni v informacijskih sistemih izključno na območju Evropske unije.

Prek spletnega brskalnika že na voljo na vsakem računalniku

eGlasnik v celoti deluje kot spletna storitev. Prek spletnega brskalnika vam je na spletni strani www.eglasnik.si na voljo 24 ur na dan, 7 dni v tednu. Potrebujete le uporabniško ime in geslo.

Brez reklamnih napisov v vaših sporočilih

Sistemi za epoštni marketing zelo pogosto dodajajo »Powered by« ali »Poslano z« napise na poslana sporočila. To je nesprejemljivo. Vaše priporočanje sistema eGlasnik prijateljem in poslovnim partnerjem je seveda zaželjeno, nikoli pa vam ni vsiljeno.

Namig: »Poslano z« napisi so sicer najpogosteje na dnu sporočil, vendar je to kljub temu nesprejemljivo. Prav na dnu sporočila se namreč branost po padanju skozi sporočilo spet močno poveča. Tam je prostor za vaš nagovor prejemnikov, nikakor ne za reklamo sistema, s katerim ste sporočilo poslali.

Natančne statistike in analize aktivnosti so pripravljene za rabo tudi v drugih tržnih in/ali prodajnih kanalih

Vaše aktivnosti so najučinkovitejše, ko so usklajene v celotnem komunikacijskem spletu. Ker je skupinska elektronska pošta zaradi izredno nizkih stroškov pogosto temelj nadaljnjih aktivnosti, si v eGlasniku lahko enostavno izvozite sezname stikov, ki so izkazali višji interes ob vaših informacijah. Tako lahko vaši svetovalci aktivno pomagajo pri očitno aktualnem nakupnem odločanju in obenem ne motite tistih, ki (še) niso v nakupnem procesu.

Možnost sinhronizacije sistema za epoštno trženje z obstoječimi informacijskimi sistemi v vašem podjetju

Ker je sistem eGlasnik v celoti plod lastnega znanja, je mogoča popolna fleksibilnost. Sistem se lahko poveže tako z vašimi podatkovnimi bazami (npr. CRM sistemom), kot tudi z ostalimi komunikacijskimi in analitskim orodji ne glede na njihovo »poreklo«.

Brezplačne redne posodobitve

Poleg skoraj dnevnih posodobitev na izhodnem sistemu eGlasnika, se redno razvija tudi sam uporabniški sistem. Nekatere posodobitve boste opazili le napredni uporabniki, druge bodo takoj koristile vsem uporabnikom. Brezplačno, seveda. Usmeritev razvoja definirajo svetovni trendi, lastne izkušnje in najpomembneje – potrebe in želje uporabnikov.

Spodbujanje aktivnega prispevanja uporabnikov k ustvarjanju najboljše storitve

Kot uporabnik sistema za epoštni marketing eGlasnik, boste lahko redno na vezi z vašim svetovalcem in uporabniško podporo. Vsak vaš klic ali epošta je upoštevana pri določanju prioritet razvoja funkcionalnosti. Če pobuda ne bo prišla z vaše strani, pa jo lahko na nevsiljiv način pričakujete s strani vašega svetovalca.

Brez »skritih« stroškov

Mesečna naročnina je vaš edini strošek. Ni začetnih stroškov, niti stroškov uporabniške podpore. Prekinitev sodelovanja pa je brez pogojev možna kadarkoli z veljavnostjo že naslednji mesec.

Za cenik storitev sistema eGlasnik kliknite tukaj.

Brezplačni preizkus sistema eGlasnik lahko naročite tukaj.

5 najpomembnejših razlogov za uporabo eGlasnika po izboru uporabnikov:

1. Bistveno manj sporočil med neželenimi

"Testiral sem kar nekaj takih programov in nam je šla pošta pogosto v SPAM. Pri eGlasniku tega ni. Priporočam."

Gregor Krapež, vodja prodaje, Vibor d.o.o.

2. Enostavnost uporabe

"Glede samega vmesnika, pa same pohvale. Statistika in prikaz, način pošiljanja, vse je super. Res ste se potrudili."

Alen Borišek, urednik Informiran.si

3. Uporabne analize

"Ne samo, da nam je izredno olajšal distribucijo mailingov, predvsem me je navdušila analiza, ker daje neke oprijemljive rezultate in smernice za nadaljnje delo. Sploh pa olajša delo komercialistom. Tako da, super, sem navdušen :)"

Luka Vider, vodja marketinga, Leman d.o.o.

4. Spodbujanje uporabnikov k sooblikovanju sistema

"Dejstvo, da uporabniške predloge za izboljšavo aplikacije jemljejo resno in jih bodo tudi v kratkem uresničili (namesto da bi rekli, da pri njih ta ali ona fukcija pač ni na voljo), je njihova velikanska prednost. Prijetno je imeti občutek, da na stotine uporabnikov eGlasnika s svojimi željami in predlogi stalno nadgrajuje storitev – zase in hkrati za vse ostale uporabnike."

Wojtek Grudzinski, vodja marketinga, Založba Rokus Klett d.o.o.

5. Brezplačna strokovna uporabniška pomoč

"Matej, zopet ful HVALA. Tako predanega in samoiniciativnega podpornika še nikoli nisem imela nikjer. Vedno sam od sebe najdeš rešitve, ki mi ful pomagajo pri optimizaciji, po vrhu pa mi jih še nazorno razložiš, da vedno ratajo iz prve. Da ne govorimo o tem, da imam podporo tudi zvečer, saj delate tudi ob takih nenormalnih urah. Najraje bi ti kar ponudila službo, samo mislim, da bom hudo kregana s strani tvojega šefa :)"

Eva Jelnikar, direktorica, Axis Mundi d.o.o.

Brezplačni preizkus?

Naročite povsem brezplačen preizkusni uporabniški račun. Brez obveznosti. Za brezplačni preizkus sistema eGlasnik kliknite tukaj.

Cookies

Piškotke uporabljamo za delovanje spletnega mesta, boljšo uporabniško izkušnjo in analizo obiskov (več informacij). Z uporabo tega spletnega mesta soglašate z našo uporabo piškotkov.

Kaj so piškotki?

Izsek razlage Informacijskega pooblaščenca v Republiki Sloveniji: »Piškotek je majhna datoteka, običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala. Piškotki so pomembni za delovanje spletnih strani, za to, da je uporabnikova izkušnja boljša. Z njihovo pomočjo je mogoče analizirati promet na spletni strani, prav tako pa omogočajo napredne oglaševalske tehnike. ...« Nadaljevanje na sledeči povezavi: odprite datoteko PDF

Na tem spletnem mestu uporabljamo naslednje piškotke:

  • Piškotek za hranjenje tekočih podatkov, potrebnih za delovanje spletnega mesta (seja), ki je veljaven zgolj med trajanjem obiska tega spletnega mesta.
  • Google Analytics - trajen piškotek za merjenje in statistiko obiskov.

Upravitelj tega spletnega mesta in zbranih podatkov:
Infonova d.o.o., Koprska ulica 94, 1000 Ljubljana, Slovenija, direktor: Miha Amon, ID: SI68487410

Izbris vseh naših piškotkov in izhod Zapri
X
Prosimo, izberite jezik: