O sistemu

Ne glede na to, ali se z email marketingom srečujete prvič, ali se poslovanja »pred tem« niti ne spominjate več, obstajajo primernejše in manj primerne rešitve za vaša prizadevanja na tem področju.

Zakaj utegne biti sistem eGlasnik tudi vaša logična izbira?

1. V celoti izpolnjuje pogoje slovenske zakonodaje in EU standardov (in vedno bo!)

Naziv vašega podjetja s kontaktnimi podatki in samodejna možnost odjave prejemnika sta vedno dodani vsem vašim sporočilom. Zagotavljamo, da bodo vaša sporočila vedno vsebovala vse zakonsko predpisane elemente sporočila.

Namig: zabeležite si kako in kdaj ste pridobili podatke o prejemniku ter tudi to informacijo vključite v vaša sporočila - s tem še dodatno znižate število odjavljenih stikov.

o sistemu - uvodna

2. Bistveno manj sporočil med neželeno epošto

Najnovejši ukrepi večjih epoštnih strežnikov v boju proti neželeni epošti (t. i. SPAM) seveda niso javno objavljeni. Zato se, kljub napredni tehnologiji za dostavo sporočil sistema eGlasnik, ki se uči od vsakega posameznega prejemnega strežnika in hkrati prilagaja njihovim specifičnim zahtevam, še dodatno izvajajo neprestana testiranja dostavljivosti. Tako so spremembe praktično takoj zaznane, tehnologija pa se lahko ustrezno posodobi, še preden se zaznajo zastoji v dostavi.

3. Prek spletnega brskalnika že na voljo na vsakem računalniku

eGlasnik v celoti deluje kot spletna storitev. Prek spletnega brskalnika vam je na spletni strani www.eglasnik.si na voljo 24 ur na dan, 7 dni v tednu. Potrebujete le uporabniško ime in geslo.

4. Izredno intuitiven uporabniški vmesnik

Kakovosten epoštni marketing zahteva ogromno znanja in izkušenj. Tako na tehničnem kot vsebinskem nivoju. Ker sta enostavnost uporabe in prijaznost do uporabnikov (kot tudi do vseh prejemnikov sporočil) vodilni načeli v razvoju sistema eGlasnik, je za tehnični del v največji meri že poskrbljeno. Zato se lahko v miru posvetite strategiji komuniciranja in vsebini vaših mailingov.

o sistemu - urejanje

5. Popolna svoboda pri oblikovanju lastnih sporočil

V sistemu eGlasnik niste omejeni z uporabo generičnih predlog in neskončno zapletenim načinom izdelave sporočil oz. predlog. Z razumljivim urejevalnikom sporočil boste tudi brez poznavanja html-oblikovanja hitro pripravili povsem lastne predloge, da jih bodo prejemniki hitreje prepoznali in se lažje znašli.

Ob delu vam je seveda vedno na voljo strokovna pomoč, lahko pa izdelavo predlog zaupate tudi našim vrhunskim in izkušenim oblikovalcem.

Naprednejši uporabniki pa lahko html-kodo svojih sporočil tudi neposredno urejate.

6. Napredna personalizacija

Zakaj ne bi stopili korak naprej od »Spoštovani g./ga. Janez Novak,«. Za začetek se lahko prilagodite spolu prejemnika, tako v nagovoru kot ostali vsebini sporočila. Za res pravi odziv pa naj bodo vaša sporočila pisana na kožo vsakemu posameznemu prejemniku.

Namig: Kakšne so posebnosti odnosa posameznega prejemnika z vami? Kakšna so njegova ali njena zanimanja? Kdaj so opravili zadnji nakup? Kateri izdelek je bil to? Zakaj ne bi vsakemu prejemniku ponudili nekaj, kar bi odlično dopolnilo izdelek, ki ga že imajo? eGlasnik vam omogoča, da le z nekaj kliki sestavite eno samo sporočilo za vse prejemnike, pa vendar bodo vsa različna med seboj, saj bo vsebina pisana na kožo vsakemu prejemniku posebej.

7. Pošiljanje neomejenemu številu prejemnikov

Omejitev pri pošiljanju sporočil ni. Za vas je postopek pošiljanja enak, ne glede na to, ali pošljete eno samo ali nekaj milijonov sporočil hkrati. »Tlačansko« delo pošiljanja in dostavljanja sporočil namesto vas prevzame preizkušena tehnologija. Nobenih obremenitev za vaše informatike, niti za vašo opremo. Hitrost vaših računalnikov in internetne povezave se ne bo upočasnila. Več dela boste imeli le z odgovori vaših prejemnikov, saj bodo z eGlasnikom končno zares prejeli vaša sporočila.

o sistemu - stiki

8. Vaša sporočila bodo »prijaznejša« od drugih

Obsežne priponke lahko vstavite s pomočjo vključenega datotečnega strežnika in pošljete praktično karkoli (tudi obsežne kataloge, video posnetke...). Tako bodo vaša sporočila ostala lahka (le nekaj KB), prejemniki pa se vam bodo zahvalili z manj odjavami in večjo aktivnostjo (prikazano v analizah).

Namig: včasih se vam bo mudilo in sporočilu boste morda pomotoma pripeli napačno priponko. Se zgodi. Če prejemnikov ne bi želeli dodatno obremeniti s tako imenovanim »Ups!« sporočilom, lahko v eGlasniku zamenjate priponke celo sporočilom, ki ste jih že poslali.

9. Brez reklamnih napisov v vaših sporočilih

Sistemi za epoštni marketing zelo pogosto dodajajo »Powered by« ali »Poslano z« napise na poslana sporočila. To je nesprejemljivo. Vaše priporočanje sistema eGlasnik prijateljem in poslovnim partnerjem je seveda zaželjeno, nikoli pa vam ni vsiljeno.

Namig: »Poslano z« napisi so sicer najpogosteje na dnu sporočil, vendar je to kljub temu nesprejemljivo. Prav na dnu sporočila se namreč branost po padanju skozi sporočilo spet močno poveča. Tam je prostor za vaš nagovor prejemnikov, nikakor ne za reklamo sistema, s katerim ste sporočilo poslali.

10. Stopite korak naprej od beleženja klikov prejemnikov. Spoznajte se z interesom prejemnikov

Zakaj bi se morali prebijati skozi množico podatkov, ki je nimate niti časa obdelati. Želite izvedeti, kdo si želi oz. potrebuje vaš izdelek ali storitev. Interes prejemnikov v sistemu eGlasnik vam pove prav to, na voljo pa vam je v realnem času.

Namig: Interes prejemnikov vam pove tudi, kdo ŠE NI pripravljen na vaše prodajne aktivnosti. Dovolite vašim prejemnikom, da vam »namignejo«, ko bodo pripravljeni na nakup. Pred tem pa jih ne preobremenjujte po nepotrebnem. Njihova hvaležnost se bo poznala na vašem transakcijskem računu.

o sistemu - statistika

11. Natančne statistike in analize aktivnosti so pripravljene za rabo tudi v drugih tržnih in/ali prodajnih kanalih

Vaše aktivnosti so najučinkovitejše, ko so usklajene v celotnem komunikacijskem spletu. Ker je skupinska elektronska pošta zaradi izredno nizkih stroškov pogosto temelj nadaljnjih aktivnosti, si v eGlasniku lahko enostavno izvozite sezname stikov, ki so izkazali višji interes ob vaših informacijah. Tako lahko vaši svetovalci aktivno pomagajo pri očitno aktualnem nakupnem odločanju in obenem ne motite tistih, ki (še) niso v nakupnem procesu.

12. Možnost sinhronizacije sistema za epoštno trženje z obstoječimi informacijskimi sistemi v vašem podjetju

Ker je sistem eGlasnik v celoti plod lastnega znanja, je mogoča popolna fleksibilnost. Sistem se lahko poveže tako z vašimi podatkovnimi bazami (npr. CRM sistemom), kot tudi z ostalimi komunikacijskimi in analitskim orodji ne glede na njihovo »poreklo«.

13. Brezplačne redne posodobitve

Poleg skoraj dnevnih posodobitev na izhodnem sistemu eGlasnika, se redno razvija tudi sam uporabniški sistem. Nekatere posodobitve boste opazili le napredni uporabniki, druge bodo takoj koristile vsem uporabnikom. Brezplačno, seveda. Usmeritev razvoja definirajo svetovni trendi, lastne izkušnje in najpomembneje – potrebe in želje uporabnikov.

14. Spodbujanje aktivnega prispevanja uporabnikov k ustvarjanju najboljše storitve

Kot uporabnik sistema za epoštni marketing eGlasnik, boste lahko redno na vezi z vašim svetovalcem in uporabniško podporo. Vsak vaš klic ali epošta je upoštevana pri določanju prioritet razvoja funkcionalnosti. Če pobuda ne bo prišla z vaše strani, pa jo lahko na nevsiljiv način pričakujete s strani vašega svetovalca.

15. Brezplačna strokovna podpora prijaznih svetovalcev

Kot uporabnik sistema eGlasnik boste imeli svojega lastnega strokovnega svetovalca, ki aktivno skrbi, da so vaše aktivnosti uspešne in si z veseljem vzame čas za kak dodaten nasvet. Dodatno pa vam je na voljo tudi splošna uporabniška podpora za hitro pomoč pri uporabi sistema.

16. Brez »skritih« stroškov

Mesečna naročnina je vaš edini strošek. Ni začetnih stroškov, niti stroškov uporabniške podpore. Prekinitev sodelovanja pa je brez pogojev možna kadarkoli z veljavnostjo že naslednji mesec.

Za cenik storitev sistema eGlasnik kliknite tukaj.

Brezplačni preizkus sistema eGlasnik lahko naročite tukaj.

5 najpomembnejših razlogov za uporabo eGlasnika po izboru uporabnikov:

1. Bistveno manj sporočil med neželenimi

"Testiral sem kar nekaj takih programov in nam je šla pošta pogosto v SPAM. Pri eGlasniku tega ni. Priporočam."

Gregor Krapež, vodja prodaje, Vibor d.o.o.

2. Enostavnost uporabe

"Glede samega vmesnika, pa same pohvale. Statistika in prikaz, način pošiljanja, vse je super. Res ste se potrudili."

Alen Borišek, urednik Informiran.si

3. Uporabne analize

"Ne samo, da nam je izredno olajšal distribucijo mailingov, predvsem me je navdušila analiza, ker daje neke oprijemljive rezultate in smernice za nadaljnje delo. Sploh pa olajša delo komercialistom. Tako da, super, sem navdušen :)"

Luka Vider, vodja marketinga, Leman d.o.o.

4. Spodbujanje uporabnikov k sooblikovanju sistema

"Dejstvo, da uporabniške predloge za izboljšavo aplikacije jemljejo resno in jih bodo tudi v kratkem uresničili (namesto da bi rekli, da pri njih ta ali ona fukcija pač ni na voljo), je njihova velikanska prednost. Prijetno je imeti občutek, da na stotine uporabnikov eGlasnika s svojimi željami in predlogi stalno nadgrajuje storitev – zase in hkrati za vse ostale uporabnike."

Wojtek Grudzinski, vodja marketinga, Založba Rokus Klett d.o.o.

5. Brezplačna strokovna uporabniška pomoč

"Matej, zopet ful HVALA. Tako predanega in samoiniciativnega podpornika še nikoli nisem imela nikjer. Vedno sam od sebe najdeš rešitve, ki mi ful pomagajo pri optimizaciji, po vrhu pa mi jih še nazorno razložiš, da vedno ratajo iz prve. Da ne govorimo o tem, da imam podporo tudi zvečer, saj delate tudi ob takih nenormalnih urah. Najraje bi ti kar ponudila službo, samo mislim, da bom hudo kregana s strani tvojega šefa :)"

Eva Jelnikar, direktorica, Axis Mundi d.o.o.

Brezplačni preizkus?

Naročite povsem brezplačen preizkusni uporabniški račun. Brez obveznosti. Za brezplačni preizkus sistema eGlasnik kliknite tukaj.

Cookies

Piškotke uporabljamo za delovanje spletnega mesta, boljšo uporabniško izkušnjo in analizo obiskov (več informacij). Z uporabo tega spletnega mesta soglašate z našo uporabo piškotkov.

Kaj so piškotki?

Izsek razlage Informacijskega pooblaščenca v Republiki Sloveniji: »Piškotek je majhna datoteka, običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala. Piškotki so pomembni za delovanje spletnih strani, za to, da je uporabnikova izkušnja boljša. Z njihovo pomočjo je mogoče analizirati promet na spletni strani, prav tako pa omogočajo napredne oglaševalske tehnike. ...« Nadaljevanje na sledeči povezavi: odprite datoteko PDF

Na tem spletnem mestu uporabljamo naslednje piškotke:

  • Piškotek za hranjenje tekočih podatkov, potrebnih za delovanje spletnega mesta (seja), ki je veljaven zgolj med trajanjem obiska tega spletnega mesta.
  • Google Analytics - trajen piškotek za merjenje in statistiko obiskov.

Upravitelj tega spletnega mesta in zbranih podatkov:
Infonova d.o.o., Koprska ulica 94, 1000 Ljubljana, Slovenija, direktor: Miha Amon, ID: SI68487410

Izbris vseh naših piškotkov in izhod Zapri
X
Prosimo, izberite jezik: